sobota, 9. november 2013

WELLINGTON



Dan oz. jutro v glavnem mestu Nove Zelandije sem začela v McDonaldsu z zajtrkom. Jedla sem palačinke. Niso bile tako dobre kot doma, so bile pa vsaj za lušt ;) In kava! Moram priznat, da odkar sem na Novi Zelandiji še nisem pila zares dobre kave. Vse imajo takšen okus kot oprane veje bi rekel moj oči. Ampak res! Tut če ti jo sladkajo (kar je v navadi pri njih, da ti jo oni sladkajo) ni dobra, tudi če daš več mleka ni dobra…pa ne glede na to kje jo piješ. Ali je Sturbucks, McDonalds, Hollywood…. Kava NI dobra in pika! Po zajtrku je sledil sprehod do hostla oz. iskanje le tega. Našla sem ga brez težav, dobrih 20min hoje od točke kjer nas je spustil bus. Po prihodu check in, potem pa hitro en tur de Wellington. Popoldne pa malce manj prijetno delo, ampak vseeno potrebno in pomembno. Delo za faks! 










 Javna stranišča imajo pa res urejena, pa še veliko jih imajo.







 Nedeljska tržnica in nakup dneva za kosilo (korenje, bučka, gobice, ingver, jagode). V bodoče bom več kuhala, ker drugače me bo od te "TO GO" hrane razneslo. V večjih supermarketih imajo pripravljeno VSE (!!!), ni da ni. Ampak kaj k ni zdravo :(

 Tako lepo te gledajo sladke stvari (pa tudi druge...omake, namazi...) potem se jim pa upri če se morš :( To je fotkan samo delček celotne ponudbe (samo muffini).

Kakšnih posebnih planov v naslednjih dneh nimam. Ogled Wellingtona + POČIVANJE (če bom kakšen dan čisto na miru ne bo nobene škode, a ne?!) + dElO za FaKs! ;)   

HVALA VSEM, KI BERETE BLOG IN GA DELITE NAPREJ! V NASLEDNJIH DNEVIH BOVA BLOG POLNILA OBA Z ALJAŽEM, ŠE VEČ OBJAV, ŠE VEČ INFORMACIJ! :) VSE PREBRAT, NIČ SPUSTIT! :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar