petek, 8. november 2013

PROTI JUGU

7. november



Zakaj nič ne pišeš, je vse vredu??? Ja, vse je vredu, nič mi ni ;) Edina težava zakaj se ne javljam oz. objavljam je v tem, ker je net luksuzna dobrina in je drag! :( Dokler sem bila v Paihiji sem na free net hodila h knjižnici (tako kot še 10 drugih). Tu v hostlih ni samoumevno da dobiš free net. Vse moraš plačat (govorim o WI FI netu). Imajo pa tudi stacionarne računalnike z netom katere moraš pa spet plačat. Torej, plačaš v vsakem primeru ;) Za občutek…WI FI 50MB prenosa =2$ ali pa na pol ure 2$. Odvisno kje si…ampak hitro si nakoplješ velik $ ;( 

Paihia pogrešala te bom! Malo mestece, ki ima vse kar potrebuješ! ;) Iz severa sem začela premik proti jugu severnega otoka. Z Nakedbusom (najcenejši ponudnik prevozov, ki deluje po sistemu prej se prijaviš manj plačaš) sem se premaknila do Hamiltona. No ja, iz Hamiltona pa bi rada pobegnila že zdej…pa še dobr nism pršla. Jah to pa je posledica slabega načrtovanja, zdej pa imam to mojo spontanost! Bammmm….Kaj je tako groznega? Hostel! Izbrala sem hostel, ki je 40min peš iz centra mesta, čisto obrobje. Sm predstavljaš si me lahko kako sem s svojo potovalko sopihala čez ulice. Na srečo imam dober občutek za orientacijo in sem hostel našla takoj. Da bi ga mogla pa še iskat bi se mi pa lih zmešal! Zakaj sem izbrala ta hostel….izbrala sem ga (ob 8 zjutrej ko sem šla na bus iz Paihie v Hamilton, jst brihta!) zato, ker je bilo navedeno, da imajo pralni in sušilni stroj (moja zaloga oblačil se počasi bliža koncu). Ampak, ko sem prišla do hostla sem opustila to misel o pralnem in sušilnem stroju in mojih oblačili, ker mi nekak ne deluje primerno (čistoča pa to). Bom rajš še mal počakala, do Wellingtona. Lej če si brihten si brihten! Aja…in že cel dan si pojem »always look on the bright side of life…« ampak trenutno jo v tem Hamiltonu ne vidm. Ko jo zagledam, napišem!

Danes nisem naredila nič v Hamiltonu. Šla sem v trgovino, kjer sem pustila celo premoženje za 2x 1,5 litra vode in »kisel« toast kruh, ker drugega preprosto niso imeli. Potem se si pa še ogledala HAMILTON GARDENS, ki so na listi must see. Nekako se je treba zamotet :) 


 Ulica v kateri je hostel.
 Tako daleč iz centra oz. tako na obrobju, da je že znak za Rotoruo. Še mal pa tudi do Rotorue pridem :)

















 Najdražji nakup...12,5$ 

Plan za Hamilton je bil tak, da bi šla v petek (8.11.) z busom do WAITOMO CAVES (RUAKURI, GLOWWORM in ARANUI), ki so oddaljene približno uro vožnje, v soboto pa pogledat Hamilton in nato zvečer na bus za Wellington. Ampak, trenutno kaže na to, da bom ostala oba dneva v Hamiltonu, ker se je izkazal, da so stroški prevoza in ogleda..hmmm…veliki. Vse skupaj bi prišlo okoli 100€ ;( Vam napišem kako sem se odločila.  







Želva že ve! (knjižica Želvje modrosti)

Ni komentarjev:

Objavite komentar