petek, 1. november 2013

GREM! PRVIČ!

V moji zgodbi je veliko stvari, ki so se mi zgodile PRVIČ!
...in sem odšla  - sreda, 30. oktober 2013 ob 7.18 z GoOpti (http://www.goopti.com/) na letališče Marco Polo :) PRVIČ! (Z GoOprti na Marco Polo :P). PRVIČ! se prtljago poslala direktno na ciljno destinacijo. Začelo se je nekako tako...
...čisti dolgčas na letališču zaradi 3-urnega predčasnega prihoda (posledica organiziranega prevoza), nadaljevalo pa se je veliko manj pričakovano. Čisto po naključju k meni prisede dekle, ki me v angleščini vpraša ali je prosto...nato preveri težo prtljage...se še nekaj pogovarjava v angleščini (!!!)...nakar vprašanje "Your name is...?" odgovor pa "Lučka". Hahahahahaha....(še naslednjih 5minut). Dlje ko sva se pogovarjali, več skupnih poznanstev sva imeli. Luška je Brežičanka, ki je abolventka farmacije in je odšla v Sydnei na izobraževanje. Hvala za Lučko in za njeno družbo (čeblanje, kava...), ki mi je (oz. sva ena drugi) krajšala čas do vkrcanje na letalo za Dubai. Dogajanje na letu Marco Polo - Dubai ni bilo nič posebnega (postrežba, ustrežljivost, prijaznost....Emiratskega osebja ni izstopala in ni ravno vredna pretirane pohvale). Poleg mene sta sedela še dva Italijana, ki sta imela isto ciljno destinacijo kot jaz, le dan kasneje. Nič posebnega, razen tega, da je eden izmed njiju na 5 urnem letu ustvaril pravo slikovno umetnino (foto dokaza žal nimam).

Dubai in letališče...jah spet nekaj novega (PRVIČ! sem letela na to letališče). In PRVIČ! se je bilo potrebno znajti sredi noči, si urediti vizo, poiskati prevoz do hotela... (potrebno je bilo le poiskati, ampak ob polnoči po kratki noči zna biti tudi to težko :P). Nočitev v enem izmed letaliških hotelov je bilo prijetno... (če si zmatran ti vsaka postelja paše in vsak tuš je dober za umit...).  Zjutraj pa zajtrk, srečanje z BRAZILSKO RAFTAŠKO REPREZENTANCO (več o tem v nadaljevanju) in odhod nazaj na letališče. Vkrcanje in let do....






 Dobro kosilo na poti iz Dubaja do Melburna.

vauuuu....nekje med Dubajem in Melburnom
Let med Dubajem in končno destinacijo je bil po svoje zanimiv :) Spoznala sem FRANCOZA s katerim sva en drugemu delala korist...ker sva hodila skupaj je delovalo da ne potujem sama (PRVIČ! sem šla sama, sama, sama :P) tako je on koristil meni, jaz pa sem njemu pomagala z angleščino (ker njegova angleščina je bila mešanica angleščine-nemščine-francoščine). Ampak model ima "jajca" in gre za 7 mesecev delat na...tudi PRVIČ! sem naletela na takšnega sopotnika. PRVIČ! sem letela preko Ekvatorja in PRVIČ! sem letela skupaj več kot 9 ur. 

In PRVIČ! sem pristala tu...
...ja NOVA ZELANDIJA :)

Naslednji mesec svojega življenja bom preživela na NOVI ZELANDIJI. 30 dni, vsak drugačen, poseben in vsak pol ODKRIVANJA!

Vse skupaj se je začelo tako...
...končalo pa z nakupom letalske karte pri Emiratih in rezervacijo 2 nočitev v hostlu v Aucklandu. Kaj in kako naprej....NE VEM. Dolenjci rečemo "kar bo dalu bo dalu".

Še nekaj fotk iz Aucklanda (za okušino ob današnjem prihodu in hitrem sprehodu po glavni ulici)














Ni komentarjev:

Objavite komentar