sobota, 9. november 2013

WAITOMO CAVES in GREM! NA JUG



9. november
Spakirana sem, zajtrk sem pojedla, malčko to go pripravila…čakam le še prevoz do bus postaje od kjer imam odhod z Nakedbusom do Waitomo caves. Na bus nas je peljala punca, ki dela v hostlu. Zanjo sem bila prepričana, da je domačinka….wrong! Tudi ona ni od tu. Je Nizozemka, ki je lansko leto delala preko working holiday vize, nato pa dobila working vizo. Hmmm….se mi dozdeva, da je na Novi Zelandiji že več tujcev kot domačinov. Še to mimogrede…vem zakaj je toliko Nemcev tuki. Nemci nimajo omejenega števila viz za Novo Zelandijo in Avstralijo, zato večin po končani srednji šoli gre za minimalno 5 mesecev naokoli. In ja, počasi jih imam že dovolj! Povsod so!!! 

Nisem edina, ki ji Hamilton kot mesto ni »domače«. Z vsemi s katerimi sem se pogovarjali so bili istega mnenja. Je odlično izhodišče za naprej, ni pa mesto za ostat! Tu ostajajo samo tisti ki delajo. 

Dobro uro vožnje iz Hamiltona in že smo bili tam, Waitomo cares. To je še ena stvar na seznamu must see, vsaj tako pišejo vodniki. Odločila sem se za ogled dveh jam izmed treh (lahko si ogledaš samo eno, lahko dve, lahko vse tri). Izbrala sem Glowworm in Rurakuri cave. Preden vem povem o tem čudežu narave pa še nekaj o imenu. Večina krajev na Novi Zelandiji je poimenovanih v maorščini. Tudi Rurakuri cave. To v prevodu pomeni…rura = dva, kuri = psa. Torej jama dveh psov ;) Sliši se smešno, ampak za tem poimenovanjem se skriva zgodba (ammm…predvidevam da bi radi vedel kakšna zgodba. Jah ne bo šlo…pozabla. Nimam spomina za takšne stvari ;( ). Da se vrnem nazaj. Jami po pravici povedano nista nič posebnega! Ogled Glowworm jame traja dobrih 45min, Ruakuri pa dobrih 60min. Vsaj mi smo tako hitro zaključel. Je pa za ogled Rurakuri potrebna najava, ker je ogled omejen na določeno število ljudi. Ko sem hodila po obeh jamah se mi je dozdevalo kot bi bila v Postojnski jami ;) Kapniki – stalagniti, stalaktiti, stebri… edini dodatek so »svetleči črvi« katerih nimamo (imamo pa človeško ribico!), so pa v obeh jamah!!! Moram priznat da je fajn gledat »svetleče črve« (ki so kot zvezde na nebu) dokler jih ne posveti z baterijo, ko pa jih posveti pa niso lušni. Vse skupaj izgleda kot viseči šmrkelj. Ampak takšna je narava, ni vedno lepa ;) Če bi lahko še enkrat izbirala, bi se odločila za RURAKURI CAVE in BLACK WATER RAFTING po tej isti jami (to je na obročih voziš po reki, pa mal skačeš v vodo v jami…tko za odrasle otročke). Temperatura v obeh jamah je bila več kot prijetna, ker na soncu je bilo res vroče (glede na to da je prejšnje dni po večini padal dež in je bilo okoli 10 stopinj). V času čakanja na ogled Rurakuri cave sem »zašla« v pogovor z Indijcem. Hahaha….tak prikupno zmeden človek, rahlo paničen človek (ko smo šli v jamo ga je bilo strah da bomo šli brez vodiča, ko smo čakali na bus in je zamujal je bilo spet čutiti rahlo nestrpnost…) ;) Tu je na 3 mesečnem službenem potovanju, med vikendi gre pa malo naokoli. Pofotkal je vse, vodiča vse vprašal…in povsod ga je bilo dovolj. Ne bom ga pozabla! Pa tudi invazije Azijcev ne bom pozabla. Njihove ture so itak ločene od ostalih, ker uleti na enkrat cel bus in so tako ali drugače prevelki za eno skupino + ture so v njihovem jeziku. Najbolj smešno od vsega je pa to, da še predno pridejo dol z busa že začnejo fotkat. Ampak to niso navadni fotoaparati, to so orng stvari z objektivi! Jst sm od vseh bliskavic skor oslepela (med enim in drugim ogledom sem imela uro in pol časa...in kaj češ druzga kot čiči pa čaki).

 Pred vhodom in izhodom v Glowworm caves. V jami je fotkanje prepovedano!







 Vhod v Ruakuri cave.


 Viseči "šmrklji" in črv, ki se sveti v temi (tisto temno horizentalno). 

 Black water rafting - vlakec. 







 
 Počitek na klopci v senčki. 

 
Po ogledu sem morala še počakat bus za Hamilton in potem še dobri 2 uri in pol čakati nočni bus za Wellington. To čakanje ni bilo kaj prijetno. Glavna bus postaja (iz katere je šel Nakedbus za Wellington) je bila od 8pm ure naprej zaprta in nekam se je bilo potrebno prestaviti. Na srečo je v bližini Burger King, ki je odprt 24ur. In čakanje na bus se je začelo. Nekaj sem še pojedla, da sem se vsaj malo zamotila…predvsem pa sem imela čas za opazovanje drugih. Ker mene res ni nihče opazu z mojim kufrom in vso dodatno opremo. Sej ne da sem stara 30, 40 let (sem še krepko pod 30 :P) ampak enostavno mi je vedenje teh mladičev starih 14, 15, 16 let ne domače. Jih skušam razumet, ampak ne gre. Ne razumem njihove vulgarnosti, nesramnosti, ne bontona…hmmm…kam to pelje. Pa da ne govorim o tem kako so določeni posamezniki »dobro grajeni«. Tista ura in pol se je hitro obrnila in že je bilo treba na postajo. Nakedbus s katerim potujem navadno pride že 10 – 15min pred odhodom te nahitrco napoka in gremooooo. Tako da je fajn da si vsaj 15min pred predvidenim odhodom tam, da lahko v miru oddaš prtljago, poveš kodo (katero prejmeš ob rezervaciji) in si izbereš sedež (če sploh imaš to možnost, ker navadno je bus zelo poln). Kar se tiče prijaznosti šoferjev pa je druga zgodba. Sama nisem lih navdušena nad njihovo prijaznostjo, tko te mal »drkajo« v glavo. Še posebej če si tujec in navadno imaš kakšno vprašanje več kot domačin. Pa navadno še tako hitr govorijo, pa z naglasom…potem ga pa razum. Jst se ne dam, ga pa 2x vprašam ;) Sama nisem bila v tem položaju (do zdej) sem bila pa priča kako to izgleda. Ni prijetno! Na postaji čakam skupaj še s fantom iz Tajvana in domačinko, ki je začudena, da si upava sama potovat naokol. Jah...zaenkrat si še upam.

Vožnja od Hamiltona do Wellingtona je bila doooolgaaaa (od 10pm do 7am). Spala nisem kej dost. Sem sprobala vse možne položaje (sede, leže na desnem boku, leže na levem boku, leže z glavo pri prehodu, leče z glavo pri oknu, na hrbtu, pol sede….) in nobeden mi ni odgovarjal. Vmes smo imeli še nekaj pick up-ov in drop off-ov, menjavo šoferjev in postanke za lulanje. Ustavili smo se tudi v Rotorui. Vidla nism kej dost, tako da ne znam povedat :P In potem končno Wellington.

Ni komentarjev:

Objavite komentar