ponedeljek, 11. november 2013

Nova Zelandija tukaj sem


Prišli smo. Živi in zdravi. Preko Dubaja in Melburna smo prileteli v Auckland. TO! Dol sem! Na poti smo bili skupaj 48 ur. Dolga, ampak zanimiva pot.



V Dubaju smo čakali vsega skupi 10 ur na letališču in še malo manj kot dve uri na letalu, ker so pozabili zapreti ventil za vodo. J Let do Melburna je bil dokaj miren, z relativno malo spanca, ampak zato veliko pogledanimi filmi. :D

V Aucklandu smo rental kombi in se takoj zapeljali na desno stran. NAPAKA, takoj na levo. :D OK to smo probal, zdaj pa zares.

Po prevoženih cca 240 km (približno 2,5 ure vožnje) smo prišli do Rotorua Termal Holiday Parka kjer bomo stanovali naslednjih 14 dni. Hiter skok v trgovino Countdown, malčka, tuširanje in gledanje v zrak. Ja vsi smo malo pod vplivom potovanja (jet lega). Zgleda, da bomo rabili nekja dni da se navadimo na časovno razliko.

Kljub dolgi in utrujajoči vožnji pa ni nič boljšega kot fenomenalen sončni zahod, katerega sem imel možnost opazovat iz kombija na poti v Rotoruo. Res je bil lep.

P.S.: Sem pa takoj opazil lokalno ali pa mogoče celo novo zelandsko posebnost. Kar nekaj ljudi sem opazil hoditi po mestu bosih. Mogoče pa še jaz enkrat probam, da vidim kaj je na tem. :D



3 komentarji:

  1. Te "bosonogce" jst opazujem že od začetka...ne razumem jih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hallo !!!
    Pa si končno prišel, ne? Dobr, da imaš kartico, da ne boš brez čevljev okol hodu.
    Lep deževen dan iz N.m. od vseh nas mučenikov.

    OdgovoriIzbriši
  3. pa nekam preveč ste oblečeni na slikcah ... oni pa bosi ?? domorodci ?

    OdgovoriIzbriši