sobota, 9. november 2013

HAMILTON



8. november
Včasih se je potrebno naspat. Danes sem se zbudila šele ob 9.00 uri. Za današnji 8. november nisem imela posebnih planov. Prvotni plan je bil, da grem pogledat Waitomo caves, ampak nisem naredila rezervacije prevoza in ogleda. Neki je treba delat. Po zajtrku (žal edini zdrav in normalen obrok dneva) sem se odšla v center, peš. Približno sem vedla v katero smer moram it (zemljevida mesta namreč nimam). Danes nisem šla po isti poti v mesto po kateri sem včeraj prišla v hostel, ker sem preprosto želela videti še kaj več. Pot v mesto poteka skozi park ob reki Waikato. Ko smo že pri parkih. Pri njih se šteje za park vse kar ima eno klopco, dva drevesa in travo :P Hehehehe…mal se hecam, ampak imajo res ogromno lepo urejenih parkov.
Mesto kot mesto mi deluje malce zaspano. Sicer je ogromno ljudi, ampak ni neke energije. Deluje mi kot mesto v času kavbojcev – tudi stavbe so takšne. Si predstavljaš tisto ameriško mesto iz starih časov kjer je šerif »kapo di banda«, no tako nekako meni deluje Hamilton. Edini »živ« del mesta je nakupovalno središče v katerem sem se počutila domače ;) Prehodila, obhodila….sem center in med drugim sem se ustavla v i-site (info točka) – mal iz firbca, velik iz dolgčasa, in na koncu še rezervirala transport in ogled Waitomo caves pa še prišparala 15$ zaradi provizije in popusta ;) (pri spletnem nakupu vsakič zaračunajo booking fee). Ob prihodu v hostel sem si rezervirala še prevoz za zjutraj, pred tem (še preden sem naredila rezervacijo za Waitomo) pa sem poslala v Waitomo še mail če lahko pri njih kje pustim prtljago. In ja, baje jo bom nekje v staff room pustila. Bom jutr vidla kaj to pomen ;) Jutri torej Waitomo caves in nato nočni premik proti Wellingtonu. 

 Kosilo (makaroni s sirom) v nakupovalnem središču.
















p.s.: Po tem, ko me je danes »zapustil« mlad angleški par, sem v sobo dobila tri nemške »mladiče« ;) hihihihi…. Pa da vidmo kakšna bo ta noč ;)


 Pogled čez okno hostla in postelja (vse postlje pa tako škripajoooo).

Ni komentarjev:

Objavite komentar