četrtek, 7. november 2013

BAJ BAJ AUCKLAND, HELOU PAIHIA


4. november
Dragi Auckland, ne bom te pogrešala, nisi me navdušil. Res je, da v dobrih 3 dneh nisem imela časa, da bi si ogledala vsaj ¼ tistega kar ponujaš…pa vseeno. Vsa velika svetovna mesta so si med seboj zelo podobna. Isti ljudje, restavracije, bari, trgovine…GREM! tja kjer je drugače. 

Pred tem pa še nekaj zanimivih stvari (vsaj zame). Semaforji v Novi Zelandiji so hecni. Če želiš prečkati cesto, ga moraš itak opozorit (pritisneš na gumb na semaforju) drugače lahko cel dan čakaš pred semaforjem. Naslednja zanimivost pa je zvok. Prvič ko sem slišala ta zvok sploh nism vedla da gre za semafor, sm mislna da je nekaj druzga. Sliši se kot da bi se streljal….ratatatatatataaaaa…. Poslušej pa reč da ni res ;) 

Preden sem prišla v Novo Zelandijo sem bila seznanjena samo z verigo trgovin New world (slovenski Mercator). Tu sem pa odkrila novo – Countdown. Bila sem v obeh, ampak mi je Countdown ljubša, bolj domača. Na letališču sem vzela njihov letak (pač imam takšno navado, da poberem vse letake, kupončke…jih pregledam in uporabim ali vržem stran) in v njem je kartica za turiste s katero imaš lahko še dodaten popust na označen izdelek. Naša mamca (=mami) bi rekla, da je to neki zame, ker sm »škrtica«. Ne, nism »škrtica« samo mi ni vseeno kam dam svoj denar. Ko sem že pri trgovinah…končni račun je zaokrožen, navzgor ali navzdol (sej vemo kako gre zaokroževanje, a ne?). Kadar je zaokrožen navzdol je vedno fajn ;) 

Še to o cenah…kava (latte) srednje velikosti se giblje med švoh 4$ (3,7$ v verigi Hollywood) in 5$, hitra hrana (Mc'donalds, Burger King, Fish&chips, suši in ostale Azijske zadeve…) okoli 10$, voda (2l) med 1,60$ in 2,05$.... Če želiš več, plačaš več ;) Drugače pa je v Aucklandu nakupovalni center Downtown v katerem imajo suši to go...in še druge reči. 

Sama imam še vedno težave s hostli (red in čistoča), ampak se počasi navajam na to divje življenje. Še vedno pa ne razumem posameznikov kako lahko tako preprosto bosi hodijo po hostlu, se tuširajo za drugimi, jejo iz druge posode…jst še vedno vse pomivam/ spiram predno jem/se tuširam. Ko smo že pri bosonogcih…kar nekaj jih srečaš tudi v mestu. Prosto hodijo okoli kot nč :P Če je vam prou, je tut men! 
 Hostel YHA International v Aucklandu - jedilnica in del kuhinje
 shramba - vse označeno, da ja ne bi kdo komu kaj vzel :)

Dovolj…čas je bil za premik. Za premik iz Aucklanda v Paihio sem vzela Nakedbus. 4 urna vožnja (ki se je končala z nočno) ni bila prav nič posebnega. Na koncu sem le prišla do hostla (šofer je bil tok prijazen, da me je zapeljal kar do hostla) in upala, da me še čaka soba. In jaaaaa…sprejmem me precej mlad fant Jack (s katerim sem si dopisovala po mailu za rezervacijo), ki je vodja hotela, ker je lastnik – Captan Bob trenutno na ladji na morju ;) Kot vodjo hotela sem po pravici povedano pričakovala starejšo osebo, ampak Jack je super ;) Hostel je v primerjavi s tistim v Aucklandu manjši, bolj prijeten….ampak spet so v hostlu sami Nemci. Kamorkoli prideš kamorkoli greš zmeraj srečaš Nemca. Na trenutke imaš občutek da si v Nemčiji in ne na Novi Zelandiji. Deutschland über alles, al kako se že reče?! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar