nedelja, 24. julij 2011

Provansa in Azurna obala 2010 - 8. in 9. dan

6. avgust 2010, dan za vino! Vozila sva se med vinogradi - Le Thorone, Lorgues, Vidauba, Les Arcs. Ogledala sva si posestvo z ogromno vinogradi in se nato ponovno podala proti morju, Cavalaire-sur-Mer.

Cavalaire-sur-Mer
je obmorsko mestec, ki je zelo živahno (veliko turistov, hotelov, kampov, dolga obala....). Poiskala sva kamp, bil je malce višje nad mestom (nekaj minut hoje do centra), vendar lepo urejen. V tem mestecu sva ostala kar 2 dni, potrebovala sva malce daljši počitek. Prvi dan sva se kopala na plaži ob glavni promenadi, zvečer pa sva odšla v mesto, kjer je bil spet party party - večer Abbe (bili so imitatorji, ki so prepevali uspešnice skupine Abba).

Slovenska zastava v Cavalaire-sur-Mer :)

Naslednji dan sva obiskala močno opevani St. Tropez. V St. Tropezu sva odšla okoli 10.00 ure zjutraj in pri vhodu v mesto smo že stali v koloni - gužva! Ko sva se končno prebila do centra (vozili smo kot polži) in skozi center (človek opazi kar nekaj zanimivih ljudi, tako pravi Kuli :P) sva avto pustila na parkirišču in odšla peš skozi center in na bljižni hrib. V mestu je kar nekaj prstižnih trgovin, predvsem pa veliko firbčnih turistov (tako kot midva :P) in nekaj petičnežev, ki se želijo kazati, da so nekaj. Drugače pa ima mesto glavno promenado ob marini, ki mimogrede ni nič posebnega in sploh ni velika, ter veliko stranskih ulic z restavracijami in trgovinicami ter nekaj "odmevnih" klubov za VIP ljudi :D

Center St. Tropeza in pogled na St. Tropez iz hriba

Iz St. Tropeza sva odšla do Cap Camarat, kjer je odličen razgled na zalivčke in morje. Na Plage de I'Escalet pa sva preživela ostanek dneva, kopanje v morju in sončkanje. Proti večeru sva se vrnila v kamp...in tako je bilo konec še enega zanimivega dneva :)