nedelja, 1. maj 2011

Dunaj - 4. dan

Še zadnji dan na Dunaju. Budilka je zvonila ob 7.30. Danes nisva imela "bojev" s kopalnico in wc-jem, vse je steklo po planu. Pripraviti sva morala najino prtljago, pospraviti postelje, naredila sva odjavo in rekla hostlu "Auf Wiedersehen". Natovorjena s prtljago sva odšla do U-Bahna, ki je 3min oddaljen od hostla, se vsedla (naju je že čakal) in odpeljala v smeri Schonnbrunna. Na drugi strani Dunaja sva v soboto zjutraj iskala trgovino, kjer bi lahko našla najin zajtrk. Kdor išče ta najde pravijo, tudi midva sva našla. Našla sva Spar, nakupila hrano in odšla do še enega izmed mnogih parkov na Dunaju, kjer sva pojedla zajtrk.

Ura je bila 10.00 in odprl se je Technisches museum (cena s kuponom iz hostla 6.80€, študentska 7.00€, redna cena 8€). Ogled tega muzeja priporočava vsem, čisto za vsakega se najde kaj :) Muzej nudi zgodovinski pregled astronomije, energije, industrije, transporta, medicine, različnih gospodinjskih pripomočkov,....in še nekaj dodatnih razstav, ki so občasne. Del muzeja je namenjen tudi eksperimentov.
Načrtovala sva max 2 uri v muzeju, ker sva si želela ogledati še poletno rezidenco Schonbrunn, vendar sva v muzeju ostala kar 4 ure in 20 minut!!!!! :D Muzej je vreden ogleda!

Ker sva bila vezana na najino prevozno sredstvo (vlak), sva morala ogled Schonbrunna izpustiti (del smo ga že videli decembra 2010) in se z U-Bahnom vrniti na železniško postajo. Na U-Bahnu človek doživi in vidi marsikaj. Najhujše so bakice s torbicami, so kot "kung-fu majstri" :P Če jim kaj ne štima ti povedo svoje....

Prišla sva na železniško postajo, preverila številko tira, kupila kosilo (pizza time again) in počakala na vlak. Čas odhoda je bil točen. In vožnja proti Sloveniji se je začela.....nekaj poti sva ponovno prespala. Vseeno pa nisva pozabila izstopiti v Ljubljani :)

Tako, za nama je še eno zanimivo potovanje, katerega si bova zagotovo zapomnila. Lepo je bilo! :)

Ti pa spremljaj najin blog še naprej.....še bo zanimivo! :D