sreda, 4. januar 2017

Greva gor v hribe...

11.     dan:
Tudi danes nama ni uspelo priplezati na Table Mountain. Vetrovi so bili premočni že v dolini, kaj šele na gori in zato tudi gondola ni obratovala. Odločila sva se, da obiščeva botanični vrt Kirstenbosch. Bila sva dovolj zgodna, da sva si večino vrta lahko ogledala v miru. Večina ostalih obiskovalcev je začela prihajati po 10.00 uri in kar naenkrat je bila gneča. V Kirstenbosch je veliko ljudi prihajalo s “piknik opremo” – dekca, košarica,… kar pri nas ni običajno, pri njih pa je to nekaj povsem “normalnega” (plačajo vstopnino v park, da se lahko v miru in varno družijo). Po urejenosti in izgledu je Kirstenbosch zagotovo slabši od našega Arburetuma, ima pa izjemno lepe površine za piknike in raznolike rastline. Sva pa prepričana, da je v spomladanskem času gotovo lepši kot sedaj.

Po ogledu vrtov sva se odpravila v mesto na kosilo v Sexy food. Sexy food je restavracija, ki streže izključno hrano, ki je naravna….To ni ravno hrana za naju za vsak dan, ampak treba je bilo probat. Po glavni jedi paše sladica J V znamenito slaščičarno Charly’s Bakery sva odšla po čokoladni mafin in kos korenčkove torte ter se odpeljala na Signal Hill, v upanju da ni takšne gužve kot v slaščičarni (čakala sva 30minut, da sva lahko sploh naročila mafin in tortico).

Na Signal Hill je bilo spet polno…meseca december injanuar sta pri njih turistično zelo močna, zato je toliko gužve. Odpeljala sva se še na plažo, da dobiva še malo barve, vendar žal neuspešno. Veter je bil zelo močan in neprimeren za ležanje na plaži. Seveda sva se vseeno zelo suvereno preoblekla in celo namazala s kremo, vendar sva na koncu po 20 minutah obupala in odšla proti najinem začasnem domu.

Čeprav se nisva preveč pretegnila sva se odločila, da greva prej v posteljo in se spočijeva za naslednji dan, ko sva imela v planu, da spet poskusiva srečo s Table Mountain.

12.     dan:
Ko sva se zbudila je bil zjutraj že lep dan, predvsem pa brez vetra. Hitro pojeva zajtrk, spijeva kavo in že sva v avtu na poti na Table Mountain. Odločila sva se, da bova gor pešačila, dol pa se bova peljala z gondolo, in ko prideva ob 8.15 na spodnjo postajo gondole (gondola je začela obratovati ob 8.00) je bila čakalna vrsta za na goro po najini oceni že vsaj 1,5-2 uri.
Vzpenjati sva se začela tik pod gondolo in po cca 500 metrih sva zavila levo proti Platteklip Gorge in pot nadaljevala proti vrhu. Sama pot ni preveč zahtevna, čeprav nekaj fizične (nekateri tudi psihične J ) kondicije je dobro imeti. Ker je to ena lažjih in bolj direktnih poti je bila na poti res gužva in kar nekajkrat smo se morali malo počakati med sabo. Midva sva bila kar malce presenečena nad številom ljudi, ki se je odpravilo peš na goro.
Po dobrih dveh urah nama je uspelo priti na vrh, kjer sva pojedla malico in seveda opravila obvezno fotografiranje s pogledom na mesto in se odpravila z gondolo nazaj v dolino. Kljub velikemu številu turistov nama na gondolo ni bilo potrebno dolgo čakati.

Po prihodu v dolinu sva se odpravila na plažo, kjer sem jaz spet poskusil srečo s kopanjem v oceanu in že spet sem prišel samo do kolen v vodo. Zame je voda enostavno premrzla.
Ker sta naju Table Mountain in nastavljanje soncu na plaži kar malo izmučila, sva se malo prej odpravila v hišo. Jutri je v planu ogled Robben Islanda.